§1

Definicje

  • Sprzedawca/Dietetyk – mgr Roksana Godzisz prowadząca nierejestrowaną działalność gospodarczą e-mail:roksanagodziszdietetyka@gmail.com,           

        telefon: 791 827 130

  • Klient – każdy podmiot dokonujący zakupu oferowanego przez dietetyka produktu
  • Konsument – osoba fizyczna, zawierająca z Dietetykiem umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową
  • Administrator danych osobowych – podmiot decydujący o celach i środkach przetwarzania danych osobowych, w przypadku Kupujących administratorem danych osobowych jest dietetyk
  • Polityka prywatności – dokument opisujący cele i sposoby przetwarzania danych, jak i prawa osób, których dane dotyczą.

  • Umowa sprzedaży – umowa zawarta pomiędzy klientem a dietetykiem w momencie dokonania opłaty za produkt
  • Reklamacja – możliwość zwrotu produktu elektronicznego w przypadku niezgodności z zawartą umową z wyłączeniem indywidualnie opracowanego jadłospisu oraz zaleceń żywieniowych
  • Regulamin  - niniejszy regulamin
  • Produkt – oferowany przez dietetyka przedmiot w formie elektronicznej: indywidualne jadłospisy, indywidualne zalecenia żywieniowe, gotowe ebooki, gotowe jadłospisy, poradniki żywieniowe
  • Treść cyfrowa – produkt wytwarzany i dostarczany w postaci cyfrowej
  • Aplikacja mobilna – aplikacja do zainstalowania na telefonie, w której Dietetyk udostępnia Klientowi jadłospis

§2

Postanowienia ogólne

  • Ceny oraz opis produktów umieszczone są na platformie Instagram: roksanagodzisz_dietetyka, na stronie na Facebook: RoksanaGodzisz-Dietetyka oraz na stronie internetowej http://roksanagodziszdietetyka.pl
  • Ceny podane przez dietetyka są cenami brutto
  • Dostarczenie i zakup produktu odbywa się poprzez e-mail
  • Sprzedawca może wystawić rachunek/fakturę na życzenie klienta
  • Do dokonania zakupu i korzystania z produktów nie jest wymagane spełnienie szczególnych wymagań technicznych przez komputer lub inne urządzenie klienta. Konieczne są:
    • Dostęp do internetu
    • Posiadanie aktywnego adresu e-mail
    • Standardowa przeglądarka internetowa
    • Standardowy system operacyjny

 

§3

Formy płatności

  • Klient może dokonać płatności poprzez przelew na numer bankowy lub blik na numer telefonu podany przez Sprzedawcę w odpowiedzi na maila

 

§4

Zawarcie umowy sprzedaży

  • Klient zainteresowany zakupem produktu może skontaktować się z Dietetykiem za pomocą podanych komunikatorów tzn: instagram, facebook, e-mail, formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej
  • Klient może poprosić o przesłanie szczegółowej oferty. Oferta zostanie wysłana do klienta na podany przez niego adres e-mail
  • Jeżeli Klient zdecyduje się na zakup produktu, Dietetyk mailowo przesyła Klientowi dane do wykonania przelewu, regulamin sprzedaży oraz politykę prywatności w formie plików PDF z którymi Klient musi się zapoznać przed dokonaniem zakupu
  • Klient zostaje poinformowany, że dokonanie opłaty jest równoznaczne z zawarciem umowy. Zawierając umowę Klient oświadcza, że zapoznał się z niniejszym regulaminem, ofertą, zasadami przetwarzania danych osobowych opisanych w polityce prywatności i je akceptuje

 

§5

Realizacja zamówienia

1. Gotowy produkt elektroniczny

  • Klient po dokonaniu opłaty otrzyma gotowy produkt elektroniczny tzn: e-book, poradnik żywieniowy, gotowy jadłospis do 2 dni roboczych od zaksięgowania opłaty
  • Produkt zostanie wysłany na podany przez klienta adres mailowy
  • Produkt zostanie wysłany w formie pliku PDF, który klient powinien pobrać na swój komputer
  • W razie jakichkolwiek wątpliwości odnośnie produktu klient powinien jak najszybciej skontaktować się z dietetykiem

2. Indywidualny jadłospis

  • Klient po dokonaniu opłaty otrzyma na podany adres e-mail w ciągu 2 dni roboczych plik z wywiadem żywieniowym oraz dzienniczek żywieniowy do uzupełnienia zgodnie z prawdą i odsyła go na e-mail Dietetyka. Na podstawie danych z wywiadu żywieniowego oraz dzienniczka zostanie ułożony jadłospis, dlatego ważne, aby uzupełnić go dokładnie
  • Klient otrzyma na podany adres e-mail jadłospis wraz z listą zakupów, listą wymienników oraz ogólnymi zaleceniami żywieniowymi w postaci pliku PDF w ciągu 10 dni roboczych od dnia w którym odesłany został wywiad i dzienniczek żywieniowy
  • W cenie produktu klient może otrzymać 2 poprawki w jadłospisie (zmiana posiłku lub produktu)
  • Jeżeli Klient wyrazi chęć, może dodatkowo pobrać na swój telefon aplikację mobilną DietetykPro, w której Dietetyk udostępni mu jadłospis. Instalacja aplikacji nie jest wymagana, jest to bonus do jadłospisu i może ułatwić Klientowi stosowanie diety. Klient zostanie poinformowany o możliwości instalacji aplikacji przed zakupem jadłospisu
  • Dostęp do aplikacji wygasa po upływie miesiąca (30 dni) od udostępnienia jadłospisu

3. Indywidualne zalecenia żywieniowe

  • Klient po dokonaniu opłaty otrzyma na podany adres e-mail w ciągu 2 dni roboczych plik z wywiadem żywieniowym do uzupełnienia zgodnie z prawdą i odsyła go na e-mail dietetyka. Na podstawie danych z wywiadu żywieniowego rozpisane zostaną indywidualne zalecenia żywieniowe, dlatego ważne, aby uzupełnić go dokładnie.
  • Klient otrzyma na podany adres e-mail indywidualne zalecenia żywieniowymi w postaci pliku pdf w ciągu 5 dni roboczych od dnia w którym odesłany został wywiad

4. Pakiet miesięczny

  • Klient po dokonaniu opłaty otrzyma na podany adres e-mail w ciągu 2 dni roboczych plik z wywiadem żywieniowym oraz dzienniczek żywieniowy do uzupełnienia zgodnie z prawdą i odsyła go  na e-mail dietetyka. Na podstawie danych z wywiadu żywieniowego oraz dzienniczka zostanie ułożony jadłospis, dlatego ważne, aby uzupełnić go dokładnie.
  • Klient otrzyma na podany adres e-mail jadłospis wraz z listą zakupów, listą wymienników, szczegółowymi zaleceniami żywieniowymi, omówieniem błędów żywieniowych oraz tabelę do pomiaru obwodów ciała w postaci pliku PDF w ciągu 10 dni roboczych od dnia w którym odesłany został wywiad i dzienniczek żywieniowy
  • W cenie produktu klient może otrzymać 3 poprawki w jadłospisie (zmiana posiłku lub produktu)
  • Jeżeli Klient wyrazi chęć, może dodatkowo pobrać na swój telefon aplikację mobilną DietetykPro, w której Dietetyk udostępni mu jadłospis. Instalacja aplikacji nie jest wymagana, jest to bonus do jadłospisu i może ułatwić Klientowi stosowanie diety. Klient zostanie poinformowany o możliwości instalacji aplikacji przed zakupem pakietu miesięcznego
  • Dostęp do aplikacji wygasa po upływie miesiąca (30 dni) od udostępnienia jadłospisu. Jeżeli Klient przedłuży współpracę na kolejny miesiąc, dostęp do aplikacji również zostaje przedłużony na kolejne 30 dni
  • Klient ma możliwość kontaktować się z dietetykiem w czasie trwania współpracy (30 dni) w sprawach związanych ze stosowaniem diety w dni robocze Pon – Pt w godzinach 8:00 – 18:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 – 14:00 poprzez podane komunikatory tzn: e-mail, facebook, instagram, ew. aplikacja DietetykPro. Dietetyk nie ma obowiązku odpisywać w niedzielę i święta. Czas oczekiwania na odpowiedź to do 48h
  • Po upływie 4 tygodni dietetyk przesyła na adres e-mail klienta kwestionariusz kontrolny
  • Po upływie 30 dni od rozpoczęcia współpracy klient odsyła na adres e-mail dietetyka uzupełniony kwestionariusz kontrolny oraz uzupełnioną tabelę pomiaru obwodów
  • W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania uzupełnionego kwestionariusza kontrolnego, dietetyk odsyła klientowi dokument z załączonymi komentarzami, wskazówkami itp.

 

5. Przedłużenie współpracy

  • Klient ma możliwość przedłużyć współpracę na kolejny miesiąc, o fakcie tym powinien poinformować dietetyka jeszcze przed zakończeniem współpracy, aby dietetyk przesłał szczegółowe informacje odnośnie przedłużenia współpracy
  • Klient ma do wyboru przedłużenie współpracy z nowym jadłospisem lub kontynuacja bez nowego jadłospisu
  • Klient, który chce przedłużyć współprace bez nowego jadłospisu ma możliwość dokonania 2 modyfikacji w poprzednim jadłospisie (dodanie 2 nowych posiłków)
  • Klient po dokonaniu opłaty za przedłużenie współpracy ma możliwość kontaktowania się z dietetykiem na takich samych zasadach jak opisano w punkcie 4

 

§6

Prawo do odstąpienia od umowy

  • Klient, który zawarł z Dietetykiem umowę na odległość ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy (w przypadku umowy o dostarczenie treści cyfrowych)
  • Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Dietetyka o utracie prawa odstąpienia od umowy
  • Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje również, w odniesieniu do produktów przygotowywanych na specjalne zamówienie Klienta oraz według osobistych preferencji. Prawo do odstąpienia od umowy jest wyłączone w przypadku indywidualnych jadłospisów, pakietu miesięcznego oraz indywidualnych zaleceń żywieniowych ze względu na zindywidualizowany charakter produktów
  • Za chwilę zawarcia umowy uznaję się moment dokonania zapłaty za produkt
  • Aby odstąpić od umowy Klient musi przesłać na adres e-mail: roksanagodziszdietetyka@gmail.com oświadczenie o odstąpienie od umowy
  • Dietetyk zwróci środki pieniężne wpłacone przez Klienta w terminie do 14 dni od otrzymania  oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, przy użyciu tego samego sposobu zapłaty jakiego użył Klient

 

§7

Zasady korzystania z udostępnionych materiałów

  • Materiały przekazywane Klientowi przez Dietetyka, w tym indywidualnie sporządzone jadłospisy, zalecenia, inne treści materiałów opracowanych przez Dietetyka stanowią jego własność i są objęte ochroną wynikającą z ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych
  • Klient może korzystać z materiałów wyłącznie na użytek własny
  • Pacjent nie jest upoważniony do kopiowania i rozpowszechniania uzyskanych materiałów bez wyraźnej zgody Dietetyka. Bezprawne rozpowszechnienie materiałów może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną

 

§8

Zgodność produktu z umową

  • Dietetyk ma obowiązek dostarczyć Klientowi treść cyfrową wolną od wad
  • Dietetyk jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedana treść cyfrowa ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady)
  • Jeśli Klient stwierdzi wadę treści cyfrowej, powinien poinformować o tym Dietetyka, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści
  • Klient może kontaktować się z Dietetykiem drogą mailową
  • Dietetyk ustosunkuje się do składanej przez Klienta reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona

 

§9

Odpowiedzialność sprzedawcy

  • Dietetyk nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikające z niewłaściwego stosowania diety oraz zaleceń
  • Klient przyjmuje do wiadomości, że niezastosowanie się, bądź wybiórcze stosowanie się do zaleceń, jak również zatajenie informacji na temat stanu zdrowia lub podanie nieprawdy przez Klienta może wpłynąć negatywnie wpłynąć na stan zdrowia Klienta, a w wyjątkowych przypadkach nawet zagrażać jego życiu
  • Dietetyk nie ponosi odpowiedzialności za błędnie przygotowany produkt na skutek podania przez Klient niepełnych lub nieprawdziwych informacji, a także niepoinformowania o zmianie stanu zdrowia, bądź zatajenia informacji mających istotne znaczenie dla opracowania danego produktu
  • Dietetyk nie świadczy działalności leczniczej w rozumieniu Ustawy o działalności leczniczej, w szczególności nie udziela konsultacji i świadczeń zdrowotnych w rozumieniu tejże ustawy. Przygotowane produkty nie zastąpią diagnozy lekarskiej, konsultacji medycznej i nie mogą zastępować pacjentowi leczenia lub terapii, realizowanej przez podmiot prowadzący działalność leczniczą

§10

Ochrona danych osobowych

  • Administratorem danych osobowych Klienta jest Dietetyk
  • Dane osobowe Klienta są przetwarzane w celu zawarcia i realizacji umowy sprzedaży, w tym celu dostarczenia produktu, na podstawie art.6 ust. 1 lit. b) RODO. Podanie danych osobowych w tym celu jest niezbędne
  • Cele i zakres przetwarzania danych, podmioty, którym dane będą przekazywane jak i prawa osób, których dane dotyczą zostały opisane w Polityce prywatności (RODO) przesłanej w załączniku nr. 2

 

§11

Postanowienia końcowe

  • Dietetyk zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy
  • W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie

        powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności:                      Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o          prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.

  • Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 30.07.2024r.

 

 

Regulamin sprzedaży

Jestem dla was dostępna

Pn - Pt: 10:00 - 18:00

Sob: 10:00 - 14:00

roksanagodzszdietetyka@gmail.com

Tutaj możesz mnie znaleźć

Regulamin

Polityka prywatności

Roksana Godzisz Dietetyka